Wednesday, August 13, 2014

㉒ ♥試用分享♥ Beautylife.hk X H-Tree 整腸膠原粉—韓國美肌新潮流

最近, SweetyMM 接觸到 H-Tree 推出的內服整腸膠原粉,很想與大家分享一下!

我對品牌既賣點挺有好感,因為可以一次過滿足到我護膚同時整腸既慾望呢~

清毒素?收腩?改善便祕?健腸?

咁我真係要試下係咪真係可以一TAKE過啦!~



大家知不知道,女生二十歲時,骨膠原便會開始流失,

若果加上生活作息不隱定,長期處於壓力的環境下或者缺乏運動等等因素,

這會導致體內骨膠原流失的問題日益嚴重,皮膚質素必定不可能好似以前般狀態大勇

(尤其是捱夜之後),最後只會導致年幾輕輕便面對提早衰老既困擾(>.<)


我是那種經常捱夜,常常晚睡的壞小孩,

我深信如果我只消耗,而不進補骨膠原,我必定會面對未老先衰既問題!

所以骨膠原的進補對美容和健康非常重要的一環,千萬不可忽略喔!


但如何進補先係關鍵!!!


經科學驗證,分子量在約 3000Dalton 的骨膠原最容易被吸收,

才能進入真皮層幫助修復肌膚。H-Tree 這款膠原粉

精選了 36,000mg 易被吸收的低分子魚骨膠原,能深入肌底層,

有效強化細胞修復再生和抗氧化能力,

撫平細紋,滋潤肌膚,令皮膚彈滑水潤,健康亮澤。



 H-Tree 整腸膠原粉(西梅口味)介紹:



主要成分:

魚骨膠原、葡萄糖、西梅汁粉、菊苣根提取物、6 種益生菌混合粉。


功效:

1。清除毒素:6 大益生菌成分,有效促進代謝
及吸收功能,重整營養攝取效益,排走體內積聚毒素。


2。改善便秘:野莓等精華能促進腸道蠕動,幫助消化,
加快宿便排出體外,減少老化物積累,收細肚腩,平衡身體酸鹼值。


3。美肌養顏:魚骨膠原有助滲入肌膚底層修復受損細胞,
有助皮膚排毒,恢復肌膚光澤和彈性。


食用方法:

每日一至兩次,直接或沖水飲用



用後感:

我之前都曾服用過類似的整腸粉,所以都可以比較一下:



-首先,我覺得這款H-Tree 整腸膠原粉是較易於溶在水中,

不會形成"一舊舊"好似糊的東西;

所以每次我飲一口水,再將粉直接倒入口中,不消幾秒就溶於水中。

對於忙碌或經常不在家的人黎講是十分方便。


-另外,我連續服食H-Tree 整腸膠原粉的日子,

我覺得自己排便的數量是較未食之前多(這是真的,我本身都有少少便秘),

但卻未能使我日日均有排毒的效果。

[假如我每天一覺醒來,均會定時順暢地排毒,那是多麼美好!]


-至於皮膚,我覺得自己最近的狀態都算唔錯,

但奈何自己不聽話,每晚都凌晨時份先上床睡覺,所以黑眼圈會深左。

或許我消耗的,整腸膠原粉都默默幫我進補,這方面要我的"細胞"分享(嘻嘻)



我相信要身體保持年輕和防止老化,

除了透過進補骨膠原或營養補充物外,運動都是少不了的,

每當一有空閒既時間,我都會鞭策自己去做多點運動,以加速新陳代謝。

人望落自然就精神D,皮膚看起來就會充滿彈性、細膩又光滑啦!


此產品由品牌 H-Tree 提供

以上全屬個人觀點及分享,只供參考,不代表品牌立場
如需獲取更多產品資訊,可聯絡品牌尋求相關意見

標準價:$258/盒   ︴ 推廣價:$168/盒

銷售點:香港萬寧獨家發售

總代理:香港卡迪爾美容有限公司

查詢電話:2421 6655


分享完畢,多謝收看!!

♥♥歡迎你們留言,一齊分享美麗資訊♥♥

歡迎聯絡 SweetyMM
電郵: sweetybeautymm@gmail.com

No comments:

Post a Comment