Friday, June 10, 2016

馬來西亞自家製造.DurianBB 「真‧貓山王榴槤Gelato Bar」

榴槤季節又到了,你試過DurianBB 「真‧貓山王榴槤Gelato Bar」?早前收到榴槤BB的貓山王果肉雪條,真係見到一絲絲果肉纖維,又超香,教人如何抗拒?喜歡榴槤的朋友一定不可錯過👁👁!

DurianBB 貓山王榴槤Gelato Bar是馬來西亞自家製造
貓山王果肉 Gelato Bar (8 支裝)  $350.00 HKD

一盒有八支獨立包裝的Gelato Bar,同時也有標明營養成份、到期日等資料。

一打開包裝,勁香榴槤味,吃到最尾尾都仲有一絲絲的貓山王果肉,真是啖啖「肉」!


還有這個馬來西亞自家製造  D24 榴槤蓉 (120g) $50.00 HKD

蓋開杯蓋,會見到內附匙羹。

D24 的杯裝榴槤蓉,一盒有120g,榴槤愛好者一定要獨食一杯先過足癮~

我真的不客氣了~

馬來西亞自家製造  4 合 1 榴槤咖啡 (6 袋入) $80.00 HKD

從未試過飲 4 合 1 榴槤咖啡,有你陪我過夏天,太幸福了~~

即沖即飲,陣陣的榴槤味香味噗鼻,為我帶來一個Good Morning!


DurianBB 有多個銷售熱點,有興趣可到官網了解一下~
訂購:http://bit.ly/1OGOgwM


參考資料:https://www.facebook.com/DurianBB


是次產品由DurianBB提供


♥分享完畢,多謝收看♥


** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **

Blogger's Contact:

❀ ♥Tiffany♥ ❀
❥ Blog:goo.gl/tHbZ87
❥ Email: sweetybeautymm@gmail.com (♥Tiffany)

** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **

No comments:

Post a Comment