Sunday, November 1, 2015

Frozen冰雪之旅.荃灣平民級的韓國甜品

最近在荃灣找到了一間平民級的韓國甜品店, 價錢相宜, 環境又舒適, 真的很推介!

這間甜品店鄰近荃灣廣場, 相隔一條街就到冰雪公主.
店內的甜品都是手做的, 而且聽聞店內的年糕甜品是從韓國空運到港, 真的很期待!

店內有提供Braodgames, Card Games和其他桌上小遊戲, 很適合用作歡樂茶聚.

 放學時間有很多學生哥在店內享受甜品, 隔離枱有五個女生點了五六款甜品齊齊分享, 很正喔~

收銀櫃枱(點餐旁邊)還有甜品櫃, 提供不同款式的甜品, 一定滿足到甜品控各種要求.

我呢個崇尚天然的偽貴婦, 點了一杯藍莓沙冰 $45

用新鮮藍莓攪拌冰沙, 口感層次很豐富, 放耐左也不會變淡! 很健康~~

同行朋友點了一杯 忌廉 Oreo曲奇沙冰 $46
沙冰內有很多碎朱古力曲奇, 香濃又冰凍, 看她都飲得樂滋滋的.

芒果雪花 $42
韓國的冰都充滿香濃的奶味, 一口冰加芒果果肉和雪糕很滿足, 味道很貫徹, 不錯!

雪花冰好綿好細滑, 不會融得好快, 可以慢慢嘆~

爆谷雪糕 $42
當焦糖味的爆谷遇上牛奶味雪糕...冷熱交融的口感真是經典, 令人瘋狂愛上!

呢個七層雪糕好細滑, 每一口都嘗得出牛幼的滑溜滋味, 喜歡雪糕和爆谷的組合, So Sweet ♥

士多啤梨年糕多士  $48
士多啤梨果漿加入紅豆, 賣相極佳又吸引的伴碟.
雪糕與多士一冷一熱, 中間夾住煙韌的年糕, 口感很豐富~

在多士曬上入口即溶木槺粉, 又有如泉湧的紅豆士多啤梨果漿, 真係令人心花怒放~


餐廳:
荃灣享和街57A號都城大廈地下A舖   2812 2981 / 2812 2121

推介:
爆谷雪糕, 抵食又大杯, 兩個人飯後當甜品食都是個不錯的選擇~

No comments:

Post a Comment