Thursday, June 5, 2014

⑪ ❤我的 澳門 遊記❤ 兩日一夜 貶眼就過了~

大家好嗎? 又係我  MM,  我的暑假要開始了!

早前與友人去了澳門, 玩個兩日一夜, 玩完又食, 食完又再玩, 真的很爽!!

這是我咁大個女第一次去澳門, 真係大鄉里出城(shy)

我地跟住旅遊書去遊澳門, 亦好好善用遊客中心的旅遊指南, 所以問題都不大~



好吧~我忍不住要同大家分享一下我的行程呢, 哈哈^^

2014-06-02 Day1

我在澳門氹仔碼頭下船, 之後就搭金沙的SHUTTLE BUS 再轉巴士去酒店寄存行李先~

((我不是住在金沙, 而選擇了其他較便宜的5星酒店, 所以交通可能不是那麼方便, 
但可以慳啲啲, 將錢用黎買手信^^))

酒店: 

大堂


房間:

 放下行李, 我即刻出去觀光!!!遊覽澳門地標~

1. 大三巴牌坊 (天主之母教堂正面前壁遺址)



影左陣相, 就覺得有啲餓~~跟住旅遊書去食東西~~


2. 祥記麵家


我們點了祥記的招牌極品蝦子麵和雲吞麵, 但份量不太多哦!

以手打竹昇麵在福隆新街屹立50年, 食得出十分彈牙的竹昇麵, 

配以大地魚和豬骨煮5個小時而成的湯底, 不錯~



3. 營地大街 明記碟仔糕

分別有3種口味: 馬豆糕味、朱古力味和椰汁味



4. 澳門博物館

頂層是俯瞰全澳的最佳點, 景觀十分優美

花園內有大砲台 (好曬~~)




5. 哪吒廟 (中式的廟宇)
+
6. 戀愛巷 (浪漫小巷, 充滿歐陛風情的建築物)




7. 瑪嘉烈 葡(國)(蛋)撻

我們抵達的時侯, 已經有大約10人在排隊等待熱騰騰的葡撻出爐,

如是者, 我們等了大約10多分鐘....


天啊! 原來真的有好多層, 我想真的有9層!!


8. 最香餅店

我見旅遊書推介 所以就尋找它的芳蹤

出名的手信是 紫菜肉鬆鳳凰卷 和粒粒杏仁餅

以人手做餅和炭火烘焙, 包裝十分傳統






9. 媽閣長城燒烤 

店主是可樂公司的頭號粉絲, 所以在店內見到不少有關可樂的收藏品呢!

我覺得自己好似在遊覽可樂博物館呢!



我們點了旅遊書推介的3款食物


我覺得南乳雞翼真的十分十分棒!!!我自己食了4大隻呢>﹏<

馬介休薯蓉都不錯, 原來馬介休是魚碎製成的! (我真是大鄉里)

老閭又送了甜品給我們呢, 很滿足的一餐飯! 大滿足!! ^^



原本打算去媽閤廟看一看, 但是晚飯過後, 天黑黑什麼都看不到了

下次有機會再去!!!


今天太累了, 我們快快回酒店休息~~~



2014-06-03 Day2

懶洋洋地起床, 再懶洋洋地去附近食早餐


10. 坐松山纜車 去 二龍喉公園

我們在澳門理工大學搭車去 二龍喉公園 站 下車

再搭纜車去二龍喉公園






11. 茶文化館

天氣太熱了! 我們坐過纜車後就打算去附近的一些博物館涼下冷氣,

見到茶文化館就入左去.....



離開茶文化館, 經過歷史博物館、中央圖書館、塔石廣場


12. 雪糕之王- 禮記雪糕店

我點了一個招牌! 香竽雪糕紅豆冰

冰室的凍氣十分充足, 飲埋紅豆冰, 簡直充滿電~




13. 官也街- 莫義記

出名大菜糕, 當然, 我都要叫一個啦~




14. 官也街- 咀香園

咀香園是我們買手信的主要地方, 

我都係個日先知....原來咀香園只在澳門有分店呢!!

我一直以為"咀"家與"巨"家一樣早已進駐香港

我當然要買個夠本啦!!!好興奮啊$$$$



15. 大利來

出名豬排包, 但我不好豬排包, 點了辣魚包 (不錯)


魚蛋十分彈牙!!! 真的!!! 彈彈彈~~




兩日一夜的行程十分滿足!! 原本訂了晚上的船飛回港, 

但因為太累了, 而且手提不少手信, 所以就提早回去~

我現在都十分累, 嘻嘻XD

十分長的文章, 我很長氣呢~


我打算與媽媽去一次, 有沒有行程可分享一下? 

因為畢竟與家人去, 所以不可以那麼隨心所欲, 哈哈XD



分享完畢, 多謝收看!!

❤❤歡迎你們留言 ❤❤

❤❤找MM(妹妹)我(இω இ`)

可email至: sweetybeautymm@gmail.com


No comments:

Post a Comment