Wednesday, December 16, 2015

元朗薄荷葉.享受泰式風味

自從朋友搬入屯門後,我們便少了見面呢。
今晚就約左係大家平日出沒既中間點食晚餐,一於見個靚面食餐靚飯。

因為我與朋友都唔太熟悉元朗個邊的路,所以約食飯前都問了住元朗朋友既意見,其中一間是泰國菜呢。我始終對泰式食物心思思,總想試盡不同地區的泰菜,所以就選擇了這間品評不錯的泰菜。我提早了幾天book餐廳,費事太 full 摸門釘。

我們由朗屏西鐵行路過去餐廳,好彩有google map帶路,搵左大約15分鐘就到餐廳。因為朋友遲左收工,又始終唔係太識路,搵餐廳都花左點時間,比預訂的時間遲左大半個鐘去到。

我地剛坐下不久,人流便愈來愈多,連門口位置都坐滿了!好彩無再遲d姐!

與之前去既泰式餐廳有點不同喔!朗屏薄荷葉現場環境開揚又有勁歌,牆上掛飾和佈置充滿泰式風情,好有民族feel!

環境又好relax,真的很適合一大班人黎開餐!

越式紙米卷 $88
一共有八件,外層是透明狀的紙米卷,細看仲有層層分明的沙律生菜,內有大大片三文魚和絲條狀蘿蔔絲。

配上沙律醬和醋混食, 好新鮮既組合,酸酸地挺開胃!

烤餅配班蘭咖喱超推介!$130
點菜時,待應生會問加唔加烤餅,食咖喱總要有麵包類的沾著一齊食先過癮!

烤餅真係做得好出色!香口鬆軟的麵粉皮,厚度適中,不會食到乾喉又易啃,我急不住吞食了三大塊呢!配上貌似辛辣既班蘭咖喱,但其實只是滿足了視覺上的辣,事實上這是不辣又滿足到咖喱怪既超香口curry!

椰青 @$38
這個椰青應該係我食過最薄皮和軟身的!

雖然開口位細,但用刮匙沿椰青殼邊順刮就好易刮出片片的椰肉,好軟身又易入口,真係又白又滑既椰肉呢!

泰式炒金邊粉$98
這個金邊粉要自己撈起嫁,碟邊四角都有配料,有砂糖,辣椒,蔥等。

賣相係幾吸引!外層有薄薄一層有如捕夢網既蛋膜,撈撈下都係一齊食。
我呢個重口味友覺得好似淡左d,同埋有點乾;但朋友就覺得味道正常,仲好得佢歡心添!

椰青焗飯$88

飯的配料以海鮮為主,有蝦,蠔,魷魚圈。呢個同其他重口味的食物相比下,有點失色!可能這是與椰青為主有關係,會顯得有點淡,食不出很濃烈既椰肉味。


題外話: 環境氣氛係不錯!仲留意到年輕老闆會在店內與客人聊天和推介食物,態度親民友善,難怪會坐無虛席!會推介朋友去試試菜單上其他的食物,相信會找到驚喜!

餐廳: 
元朗安康路怡康大廈地下12-13號舖  2475 5872

推介
越式紙米卷 / 烤餅配班蘭咖喱 / 椰青


No comments:

Post a Comment