Monday, October 5, 2015

懷舊情懷.懷緬那些歲月

其實一開始是為了「街市打邊爐」呢個Gimmick而慕名而來, 估唔到真好有FEEL~

早前去了位於旺角登打士廣場的鮮入圍主打邊爐, 一邊食, 一邊回味懷舊街市既陳設, 正~

鮮入圍主既主場就係呢個鮮魚檔!
揀完海鮮、魚或者菜都可以請服務員代為洗淨, 再即時番位用來打邊爐! 好新鮮!

枱上有數類醬料可供選擇, 爆蒜和辣椒混作一小碗應該不錯!

湯底當然係叫人氣爆燈的鮮雞燉花膠湯,
可以選擇成煲即場飲用, 或選擇外帶回家慢慢飲.

好足料既湯底,原來 細煲 除了有半隻鮮雞,花膠,還有雞腳。

好入味! 的確係掂!
剩飲個湯底加食材料, 我同友人已經飽左一半, 有夠誇張的!

我飲左兩大碗足料的雞湯, 之後服務員會再倒普通湯底比我地打邊爐.
識食既當然一早order左豬肚, 一開煲就倒曬所有豬肚落煲, 仲入味好食.

豆苗當造, 一定要叫鮮嫩的豆苗.

芝士包心丸, 一盤有六粒, 滿足芝士控既慾望.

我愛鮮支竹, 最岩速食既我.

脆鯇魚骨腩, 用呢個打邊爐實在係高招,

因為它d肉煲極都唔會散, 但當然唔好放太耐, 否則會太難啃開.

誰說潮流和懷舊不可共享?
喜歡旺角登打士街的「鮮入圍煮」充滿懷舊街市的裝潢, 懷緬那些歲月, 很滿足既邊爐日!

餐廳:
旺角登打士街43H號登打士廣場2樓    2782 2003

No comments:

Post a Comment