Sunday, September 27, 2015

尖沙咀 X Espuma X 西班牙菜

與兩位友人食飯, 通常都係我諗食咩.
鑑於一位愛韓國菜, 另一位好西班牙菜,
所以小妹分別揀左一間韓國菜&西班牙菜給她地選擇呢~
她們都對ESPUMA感興趣, 所以我們就決定到尖咀試試~


我們是晚上7:45到達的, 到埗已經要等一張枱(大約等了20-25mins)

因為等位時已經諗好食咩, 一坐底就即刻點菜~
我點了一杯凍招牌水果茶 $46

普通的水果混合在一齊, 水果的甜都幾好飲, 應該仲加左少許糖漿

海鮮西班牙炒飯 $128, 這個有點貴,
但飯的確是用生米做原料再炖熟, 內有洋蔥碎, 挺香口~

香辣橄欖油蒜片意大利麵 $72, 其實不太辣,
呢個的Chorizo微鹹香, 好開胃!! 成為朋友飛佛~

對這個西班牙火腿菠菜奄列$62 期望有點高,
或許是因為前面食了西班牙炒飯 & 蒜片意大利麵,
所以初嘗這個是覺得有點淡, 只食得出有蒸蛋&Iberico ham...

菠菜味不會話好重, 但是一切開分既時侯係幾香既~

最後, 我們當然要點這裡的招牌甜品~(其實都有點飽)
鮮雜果麻糬窩夫配雪糕 $88 (FULL)
熊仔杏仁餅很脆, 朋友有問可否剩叫一盤杏仁餅食XD

窩夫鋪面有很多雜水果, 還有一球雪糕, 好似是紅莓?!
但甜甜的, 很滋味~ YUMMY~ 有水果伴碟感覺上好似健康D~

一份由四個心心併成~  我喜歡混合糖漿和忌廉, SO SWEET!

一個人平均消費$180, 在尖沙咀算是可以接受的~
朋友都挺滿意我的眼光, 下次應該也是我諗食咩, 哈XD

No comments:

Post a Comment