Tuesday, September 15, 2015

❣生日優惠一蘿蘿 X 抵食的炑八韓燒❣

九月份有位好友生日, 她指定要食韓國燒烤.
留意到炑八韓燒有超正的生日優惠, 於是就揀左旺角店慶祝~

生日優惠如下, 最初以為只送其中一樣呢!
但原來是包括: 1) 芝士溶岩飯一客 2)海帶湯一客 3)冰沫一客
(*如享用生日優惠, 需提前預約. 另外, 每月優惠不同, 要留意!)

餐廳鄰近太子地鐵站, 在地庫的位置!

落地庫沿途見到很多Poster, 見到咁多熟悉既韓星, 好親切~~

我是最遲到的那位, 大家都已經開定爐(食住)等我~

使用傳統的韓國餐具 ♥充滿韓國燒烤的氛圍♥

爐邊的芝士碎和蛋漿都是任加任添的!  (心心眼!)

(我們足足添了幾輪芝士呢~)YUMMY!

這一客是送的海帶湯, 有少許瘦肉和海帶, 清清地, 幾好飲 :)

這個則是送的芝士溶岩飯!!

店員會替我們拌勻成堆芝士碎, 色香味俱全!!

拌勻後, 芝士、蛋和飯融為一體, 食落淡淡芝士香味! 好幸福♥(好肥)

這個水冷麵都是推介的! 麵條是超長的, 需要用膠剪剪斷再分食 :)

冰凍的冷麵配上青瓜好清新! 麵頂上的半隻蛋都被我吞噬了~~~

這個海鮮煎蔥餅Size都挺大, 足夠幾個人的份量!

蔥餅厚度和粉漿十足, 主要材料是雞蛋和蔥, 但好似睇唔到有海鮮(?)

朋友們另外有點烤豬大腸、生五花腩和烤原味生護心豬肉等,
但我都不太好肉類, 所以沒有嚐到...

雖然如此, 我都已經有點飽了..食埋甜品就Perfect!!
最後, 餐廳還為生日的朋友送上綠茶紅豆冰沫一客! SURPRISE!!♥♥

天呀! 五個人的晚餐 (計埋加一) 都唔洗$600呢!

很建議生日月份的朋友去食呢, 感覺上好似抵好多♥♥
但要早點去, 八點後到埗應該要排隊~~

餐廳資料:
炑八韓烤 MeokBang Korean BBQ & BAR
地址: 彌敦道749號歐亞銀行大廈地庫
電話: 2390 6822
營業時間: 星期一至日: 11:30-00:00

No comments:

Post a Comment