Sunday, May 25, 2014

⑧ (15 May~24 May) Fancl Deluxe Tense up 我的 膠原蛋白美肌 之旅 Level 1 (自費的,純分享感受)

大家好! 又係我MM(妹妹)!!

今次很想同大家分享下我的女神!! 

她就係劉心悠啦!!! 


我真的十分喜歡她! 樣子甜美,皮膚又靚, 而且運動不俗, 形象十分親民! ❤❤

所以我對她賣廣告的各個品牌都十分留意, 特別係Adidas 及Fancl ,haha^^






在五月中, 與友人行經CWB WTC 的Fancl 便入去看看, 

標榜純天然, 無添加劑, 讓我更有興趣....



我四圍睇, 又問東又問西,  Fancl 的員工都十分專業和有耐性, 一一解答我的問題呢!!

Fancl 的其中一位 STAFF @ Sandy 還幫我做左個皮膚分析, 發現到原來我的皮膚係暗藏不少
問題呢>.<  (感謝你的分析和意見!)


( 噢! 回家先發現照片不清楚呢!! )


反覆思量左幾次, 最後決定一次性購買3個月的Tense up 去挽救流失的膠原蛋白..(最主要原因係我的個案口服3個月較好,但其中一個原因係: 買9盒的價錢最優惠!哈哈! )
(最後在旺角店購買) 

其實...還敗了其他補充品,但稍後再分享吧! 


主要想記錄自己飲用左一盒 Fancl Tense up 10支裝的感受~~

我由2014-05-15開始飲~ 今日剛好是第10支呢!

我平日都在晚飯後飲用, 

主要原因係: 食飯後, 身體會分泌酵素, 幫助食物消化, 所以效果會更佳!



一入口, 會覺得有少少酸, 但屬於開胃的味道, 不算難飲, 

我飲左3啖就飲完 (心諗: 點解咁快既!!!)

飲左10日, 我覺得皮膚好似較平日好, 緊緻左 (不知是否心理作用) , 

持續飲用3個月後, 如果效果是預期內.... 就已經好開心....

但更希望...即使之後唔KEEP住日日飲; 或者一星期飲一支, 如果都可以保持到....咁就正啦!! 



昨天去了九龍灣門市, 取了第2盒 Tense up, 順便做埋 皮膚分析


左邊的圖片是臉型面珠墩部位 ;  
右上角 - 面頰部位

左上角 - 很明顯見到有三角紋理, 我睇CATALOG, 同飲用10星期後的圖片類似呢!!!( 暗喜) 
證明這部分的皮膚是有足夠的膠原蛋白

左下角 V. S 右下角 - 很明顯, 有黑色素積聚, 面頰是受色斑困擾

 右上角 - 三角紋紊亂, 近看圖片還有一粒粒白色的東西, 好像碎屑, 美容姐姐說是可能去角質步驟做得不夠好, 叫我多加注意)


好! 我已經紀錄左下次去Fancl 取第3盒 Tense up 的日期, 期待下次的皮膚分析!!




以上為本人自費購買的產品, 屬個人觀點及分享, 只供參考, 不代表品牌立場

如需獲取更多產品資訊, 可聯絡品牌尋求相關意見


【銷售點】:Fancl 專櫃

了解更多:http://www.fancl-hk.com/


❤❤找MM(妹妹)我(இω இ`)
或留言給我

No comments:

Post a Comment