Thursday, May 15, 2014

④ Facial - 第6次 Milk Peel 之 去斑 敏感了

我本身皮膚好薄, 而臉上的色斑總是十分礙(), 總係想將它地統統清走!!...

塗左BB + CC Cream + Concealer , 仲係好明顯會見有斑, 好煩惱!!!!




某天, 去某間美容院試做FACIAL, 佢地建議我做MILK PEEL, 話適合我皮膚

頭一次FREE比我試做, (講真!)第一次做完,皮膚真係勁亮麗, 而且她地講得好好咁, 所以我就即刻JOIN!

MILK PEEL $500一次, TOTAL 10次為一個PACKAGE, $5000(其實好貴啊!!!!!!!!但一心希望可以清走斑斑....無辦法)

我頭個5次都係隔2個星期做一次, 今次係第6(因有事,隔左3星期再做)

今次去到先係卸妝,之後就即刻MILK PEEL, 我想講今次的唔同係.....

她幫我塗左一層後,再塗多層厚!!!!!!!!


而且無用TIMER就走左去, 等左大約4-5MINS再入番黎。

期間,其實我都FEEL到今次D 果酸份量好似多左....

之後問番她,她話果酸無分幾多度(但之前又同我講有?) 她又話份量冇特別(但明明就塗多層)

我同她講我係皮膚係薄的類型(但其實都睇得出啊?) 她話:係咩??! (我呆左....)

可能今次因為塗得太厚,用化妝綿抹左不下7-8次全面,我仍覺得好""""! (心諗:死火!會唔會BURN?)

之後,FULL左陣ALOE MASK....再補脫墨

我臨走前, 她幫我拍左幾下TONER, 她話宜家皮膚最好咩都唔好塗

但我話: 我塊面真係好"", 之後她就幫我抹走TONER,再塗上CREAM....

她見到我下巴有少許脫皮同額頭紅紅地, 拎左2Exuviance Bionic serum比我,話塗下就好....

我除左應她: ...之外,我都唔知可以講咩....(但真係好"".....)

回到家後,皮膚FEEL到熱辣辣, 沖完涼即時塗ALOE GEL....但仍然好紅,好唔開心啊,嗚嗚....點算好!!!!!?



❤❤找MM(妹妹)我(இω இ`)
可email至: sweetybeautymm@gmail.com

No comments:

Post a Comment