Saturday, May 17, 2014

⑤ Milk Peel 後呵護敏感、粗糙肌膚 , 保濕少不了

話說昨日做完MILK PEEL 後, 皮膚乾到無朋友...

我嘗試厚敷ALOE GEL MASK, 但係皮膚仍然泛微紅而且十分極度乾,摸落去,手感比沙紙仲粗糙 (想哭!)

我晚上只是塗了美容姐姐給的SERUM,另外塗上CREAM就瞓覺~

今早起床的樣貌都係不堪入目.....-_-'''

1. 額頭左右門神, 有2處異常十分粗糙, 缺水程度可媲美沙紙!!!!


2. 下巴更有脫皮現象...而且仲好似有黑色素咁....(?) 缺水程度可媲美沙紙!!!!


早上只係簡單地塗上ALOE GEL, SERUM & SUNBLOCK就戴口罩出門了




晚上, 我要保濕!!!


首先開左支Lora Lisa Rose Flower Water(朋友送的). 再用SASA買的5合1化妝綿敷全面!!!

目的是讓皮膚無咁DRY~~

而且常聽說ROSE WATER可有效緩和敏感和泛紅的問題....



當我FEEL到化妝綿開始乾(皮膚吸曬ROSE WATER時) 我又即時再噴!!!

如是者,我重新噴左2次! 有少少幫助,冇之前咁乾

好!睇下屋企有咩MASK岩用先~~~比我搵到它!!!咁就試下啦~

DEWYTREE ALOE POWER SOOTHING MASK SHEET


一拎出黎,我覺得有好多精華~

我的小習慣: 我會將保鮮紙貼在MASK上面(產生熱力,覺得讓精華更吸收呢!)



用用下電腦,不知不覺就敷左1個鐘...但神奇地係, MASK仍有十分多精華呢!!!

用後,雖然,「沙紙位」仍然存在,

但我覺得呢個DEWYTREE 青瓜MASK真的可紓緩皮膚,讓它降溫呢!

我將精華塗埋落頸同手臂上~~之後就塗上SERUM, CREAM~~~

希望皮膚可以快啲 正常番,嗚嗚>.<


❤❤找MM(妹妹)我(இω இ`)
可email至: sweetybeautymm@gmail.com

No comments:

Post a Comment