Thursday, May 15, 2014

③ 補 ㊗ 生日 餐廳 旺角 The Live House ♫♬

經常都煩惱男女朋友 / 家人 / 好友 生日去邊度食飯?
嫌放題,韓燒冇新意, 不如試下新野?

5月份係MM(妹妹)我生日, 一班好友今日同我補祝生日, 

餐廳 The Live House 在旺角,而且鄰近地鐵站, 十分方便! 想同大家分享!





入到去, 全間餐廳的燈光都調到昏暗, 都幾有情調

可能在平日去, 我地比預定時間遲左10分鐘都幫我地HOLD起張枱...哈哈

在餐廳的舞台上,有一個自彈自唱的朋友在表演呢!



一入到去睇MENU, 大家都一致同意叫個4人套裝

可自選3個前菜, 3個主菜,每人一餐湯+飲品+甜品

先來一杯花茶的飲品 ( NICE!)

再黎餐湯 (幾好飲! 唔會好稀)

 附有一人一條大大支餅干送湯

#1 前菜 啤酒青口, 一人有2隻

#2 前菜  雞翼併盤 ( 水牛城, 蜜糖, 柚子蜜各2隻)

#3 前菜  Live House 什錦拼盤 (芝士雞卷, 牛肉露荀卷, 煙肉龍俐柳卷)

其實同行的3位朋友都唔係大食之人,佢地話食完頭3個主菜已經FEEL到飽飽地-00-''


我地在進食途中,表演者應該係受托其中一位客人的請求唱左首英文生日歌

跟住待應就拎左個插左爉燭的蛋糕仔給一枱客人....

其實都幾SURPRISE, 大家可以考慮送番首歌比另一半, 哈


主菜 #4 (什錦海鮮PIZZA)
 剛剛烤好的, 熱騰騰的~~

你睇下幾CHEESE!!!

#5 香草魷魚墨魚麵
食到排口黑曬...第一次約會就...XD

#6  德州烤醬肋骨配薯蓉
因為我不食紅肉,所以都無試到呢個...


食飽飽? 未!

DESSERT TIME!!!!
因為友人之前係OPENRICE訂左位,所以會送一客甜品!!!

它就係冰火鐵板朱古力心太軟, 簡直wonderful! 會有朱古力醬倒係雪糕上,
再流落去鐵板上,會發出煎東西的聲音,好得意啊!

最後還有一客自己的甜品-一球雪糕, 大家都飽到一個點就係...好飽,哈哈!

最後,結帳連加一 一個人都係HK$173

我覺得價錢相宜, 而且招呼服務、環境氣氛都不錯, 所以大家有機會可以試下...

剛剛搜尋它們的網上資料,發現拍低係livehouse食飯的MOMENT,即送50元現金券呢!

參考: Livehouse Facebook: https://www.facebook.com/TheLiveHouse

歡迎大家留言一齊CHAT下:)

其實今日仲去左FANCL 掃貨, 稍後與大家分享!

❤❤找MM(妹妹)我(இω இ`)

No comments:

Post a Comment