Saturday, May 17, 2014

⑥ 跟進 Milk Peel後「沙紙」皮膚 + 觀Spiderman 2+bad Neighbors後感

更新: MILK PEEL後2天~


這是今天起床後的皮膚情況, 「沙紙」位仍存在, 似乎我塗什麼都不吸收...有點絕望...(((如果唔係約左朋友, 我連家門都唔想出....)))

但無論如何, 都要搵方法解決...所以我今日打電話去美容院求救... 對方叫我上去讓她看一看皮膚情況....(可能因為皮膚敏感, 心情都較起伏, 一開始在電話與她溝通的時侯, 我覺得自己講野有點急和 激動...)





一上到去, 我解開「面紗」展示真面目...與美容院的一位姐姐講解當日做FACIAL的情況

對方十分耐心地解釋和安撫我, 之後我都冷靜落黎...

最後, 她給了兩包MAJOR CO2 GEL PACK我, 並提醒我今晚和明晚都要敷半個小時以上...

[美容姐姐話呢包GEL原價價值$200, 因經了解後知道可能PEEL的時間耐左, 外加可能自己本身皮膚乾, 所以FREE給我。另外, 她話為左令我放心, 之後的TREATMENT都係由她操刀]




我今晚和明晚都會乖乖敷上, 真的希望皮膚可以快啲好番...

-------------------------------------------------------------------
當心情不好, 睇電影可能係一件不錯的事呢, 可暫時放下心中所憂慮的事....

這個星期睇左2套電影, 個人覺得兩套都不錯。

1. Spiderman 2 一定睇3D啦! 一路睇住佢係高空飛黎飛去,好似置身其中咁,紐約的地帶完全在自己的視線範圍內呢!而且愈睇愈覺得珠珠俠好有型,一舉手一投都盡顯魅力。珠珠俠今次對抗的對手係電魔,如何解決? 與珠珠俠結下恩怨的綠魔與病重但隱藏驚天秘密的好友又有什麼關係? 珠珠俠同女友的關係又因女友爸爸的死而複雜化,最後更不忘自己父母親忽然離佢而去,至今仍生死未卜的事。千絲萬縷的人與事,令珠珠俠不知所措。結局有點意想不到...
期待spiderman3!!!!

2. Bad Neighbors 一對已育有一名QQ BB女的夫婦max and kelly遇上晚晚開P蒲天光既泰利和一群大學生們,要學生們乖乖收聲又點可能呢?keep quiet? No way! 比泰利知道有人報警投訴,當然就係嬲爆啦! 一班大學生反擊下,同時引爆了QQ女 夫婦的極限,以其人之道還治其人之身!? 混入大學生堆中出盡混身解數以求解散以泰利為首的學生會。兩大對決同時考驗到泰利與兄弟間的友誼,QQ女夫婦間的感情,當中有笑亦有淚。最後a&f泰利與max在街中相遇,大家化敵為友,從此都就安靜了。

-------------------------------------------------------------------


[ 有時無論幾努力去做一件事, 最後都可能失敗, 但曾經嘗試, 亦無悔無怨...有時侯, 不要太著眼一個點, 失去就失去, 不要太執著 , 人都會舒服點 ]


❤❤找MM(妹妹)我(இω இ`)

No comments:

Post a Comment