Wednesday, May 21, 2014

⑦ ❤❤ Bye Bye Milk Peel「沙紙額」!!! 多謝 Co2 Oxygenation Gel mask 賜我光滑肌膚❤❤

大家好! 幾天沒有Update自己的皮膚狀況, 但今次想同大家講個好消息!!!

我光滑的額頭回歸啦!!!!!

其實自從做完最近個次MILK PEEL後, 我真的很擔心....

因為從未試過脫皮咁嚴重,而且原本光滑的額頭竟然變得十分粗糙,

所以我十分重視這件事。

皮膚狀況:

#第一張圖,額頭是十分乾,而且又有類似碎屑的東西。我不敢塗其他東西,只塗ALOE GEL...一日塗3.5.7次....但都係十分乾>.<




#第二張圖,是敷左美容院給我的Major CO2 MASK PACK。我敷左超過一個鐘,之後再按摩臉部,期望可將精華帶入皮膚底層,一路按,覺得呢種CO2 MASK真的很正! 很保濕! 引發我上網SEARCH下到底什麼是CO2 MASK先~~





什麼是CO2 MASK?
最初是由日本醫學界發現的傷口修復原理將二氧化碳傳送到皮膚底層細胞,達至平衡肌膚水份和油份、促進膠原蛋白,有明顯即時效果見到。

其實有好多品牌, 大家可上網找找, 再決定用邊隻, 哈哈XD

我留意到有很多人都推Mediplorer AA CO2 Mask,  但有點貴喔...(要好好考慮>.<)



正因為用過先知原來CO2 MASK咁神奇, 令我心思思去買黎繼續敷!

但美容院那種太貴婦, 我想搵一些價錢實惠啲!!~~~

我去左某間專買水貨的鋪頭睇下有咩醫學品牌的護膚品可挽救皮膚!

又破費啦, 嗚嗚~~


#1 La Suisse Hydra Soothing Oxygenation CO2 Gel Mask $20 EACH (有其他味道和功效)
#2 Dermaceutic Hydratant Intense Moisturizer $390 EACH ( 聽她講原價要OVER $500呢!)
我猶豫到底好冇買的時侯, 店員便話會送我2支日本精華, 她話配合使用效果更佳!)


如是者,我就敗了回家,但最緊要都係皮膚可以快啲好番!!!

我用指腹以點壓的方式塗上
STEP1: Dermaceutic Hydratant Intense Moisturizer 
STEP2: Aloe Gel

每當皮膚一吸收和接近乾的時侯,我會重覆以上步驟地使用, 當日我塗上10次以上!


晚上回家, 又敷了La Suisse Hydra Soothing Oxygenation CO2 Gel Mask

我真的想同大家分享一下呢種CO2 Gel Mask, 與我之前用的完全不一樣....



我先將CO2 POWDER 混合 GEL, 再敷上MASK,

我一路敷,一路都聽到泡泡的聲音, 一敷上去,一開始會有少少刺刺地的感覺, 之後, 皮膚緩和很多, 最特別係, 泡泡會凝固左, 貼係臉上不動呢! 我用挖捧挖走迎分泡泡,見到入面仲有點GEL,所以我同樣以按的方式按摩臉部, 質地好似MOUSSE! 當我一停止按,泡泡又會繼續發揮作用!

一洗面後, 覺得皮膚很FRESH! 而且有那種DEEP CLEAN的感覺!!!意想不到的效果!


我諗之後, 我都會回購呢! $20/EACH可以做到一次深層清潔,都幾抵啊!



以下係我呢幾天的日常護理程序, 讓皮膚休息一下嘛^^


分享完畢, 多謝收看!!
❤❤歡迎你們留言, 一齊分享美麗資訊! ❤❤

找MM(妹妹)我(இω இ`)


No comments:

Post a Comment