Sunday, October 25, 2015

❀‪品酒兼遊玩篇❀‪‪ 在中環海濱 Wine & Dine Festival 找到美酒佳餚❀‪

早前抽中了「建行(亞洲)香港美酒佳餚巡禮」標準品酒證,
得知有朋友也相相中獎了, 所以我們就相約一齊去品酒兼遊玩一番.

Wine & Dine Festival 在中環海濱舉行, 劃分了不同展區 (沿途見到不少外國人也來湊熱鬧).

標準品酒証禮券包一個 Stölzle 試酒杯連袋一套和8張標準品酒券 (正常不太貴, 1個Token可試1杯wine!)

場內美食如云: 芋圓豆花、串燒鵪鶉蛋、黑松露焗蟹蓋、法國忌廉芝士包、真係好吸晴

其實仲有超級多美食攤位, 有不少更是招牌或得獎的小食, 可以一邊嘆酒一邊食, 好輕鬆.

不過入場前事先睇左重點推介, 被可愛的手造雪條 $30-35@1 吸引了! (100%天然, 一定要試!)
*我試左Honeydew Berry Sorbet, Berry 酸酸地好消暑(行得耐真係有點熱).

但食完再行, 發現原來仲有另一個Counter! (呢三種味好似吸引D >3<)

講番重點項目--品酒:

因為我不是什麼專業的品酒人士, 對酒的認識又不深, 在試飲前都會問問店的人, 佢地都好樂意解答我的問題和給予忠實的意見:) I Like their honesty! 行到去其中一間, 有個哥哥仲話佢地沒有售賣甜既酒, 叫我去隔離鋪頭睇下:)

今日足足飲左N杯酒, 我主要揀易入口, 屬於甜酒的類型.

意大利酒莊摩斯卡甜酒 (荔枝味)


Pina Colada 椰林飄香Cocktail

呢款正! Cocktail加乾冰, 飲到好濃郁既椰子味!!

Sauvignon Blanc 番石榴白酒
真的飲不出有番石榴味, 一般的白酒味道, 偏甜~

Gewurztraminer 甜荔枝
這個較好飲呢, 真的飲出荔枝的味道:)

粉紅甜酒(只需一張Token就試到初戀, 哈XD)

蝶矢紫蘇梅酒

第一次飲蘇梅酒, 酒精味偏重, 但都幾岩我口味! 飲曬~

半甜紅酒(瓶身超美! 活像一件藝術品)...

這根本是紅酒嘛! 我飲左一半都覺得自己很棒~

行左一個鐘見有點攰, 有DJ在點歌, 就坐下休息一會, 真係有點暈暈地呢...
期間有人跳舞, 情緒真的很High呢~!!

飲酒行到疲倦, 仲可以入去Tasting Room嘆番個Tea, 兩人用好似不用$300, 環境咁正, 好似都不錯喔~

落地玻璃的建築物以純白色做主色真的很靚~ 又有花兒襯托, 真的很Relax~

行行下仲撞到前無線電視男主播/記者-黃大鈞在品酒呢:)

結語:
咁大個女第一次去品酒活動, 見識左好多美酒, 又暢飲了數杯酒, 真係好驚喜呀!
❀‪今日真係過得好充實又開心! 最重要係找回「我的初戀」, 哈XD. Nice experience :)

如果你都有興趣, 就唔好錯過香港美酒佳餚月2015!


More info:
日期︰
2015年10月22日至11月30日(香港美酒佳餚月)
2015年10月22至25日﹝建行(亞洲)香港美酒佳餚巡禮﹞

Source: http://www.discoverhongkong.com/tc/see-do/events-festivals/highlight-events/wine-dine-festival.jsp



本文所發表內容均屬個人分享,只供參考,不代表品牌立場。


**  ****  ****  ****  ****  ****  ****  ****  ****  ****  **
Contact Info:
❀ Sweetymm ❀
❥ Blog:goo.gl/tHbZ87
❥ Email: sweetybeautymm@gmail.com (Tiffany)

No comments:

Post a Comment