Sunday, October 11, 2015

♥美食匯聚尖沙咀 X 遇上價錢合理的越南菜Cambo

朋友間的聚會離不開幾個地區, 其中以尖沙咀就為方便就腳, 係我最常的蒲點之一.
其中一個主因係尖沙咀附近商場多, 最喜歡流連在什麼菜式都可以輕易找到的尖沙咀!

最近相約朋友去尖沙咀閒逛商場, 在附近試了一間東南亞風味的越南餐廳!

位於商場 The One 四樓的Cambo, 每次晚市經過這間餐廳都有好多人排隊, 今次見唔洗排隊就即刻決定試!

Cambo Set Lunch, 相比商場其他的Set, 這個的價錢算是合理.

我與朋友們決定選兩個Set, 再試試這裡的推介, 大家一於分享滋味!

三色冰唔係浪得虛名, 每次食辣總眷戀有杯椰奶的飲料中和一下.

綠色粉條呈波浪型, 但最愛粉紅色口感煙韌的糯米粒, 混上粒粒的馬豆粒, 口感層次再昇華.

原隻菠蘿焗飯 $72 (抵食!)
這個飯真係色香味俱全, 以新鮮的菠蘿殼作為碗盛載飯粒和配料的器皿.

飯粒沾上微微的咖哩, 所以飯的色澤都會呈現微黃色.
配料很豐富, 有已經脫殼的蝦, 大量肉鬆, 新鮮菠蘿肉, 紅腸粒, 雜菜粒, 青豆, 雞蛋等.

泰式炒貴刁 $62
以蝦仁和豆腐絲炒勻的幼身金邊粉, 泰式微酸的醬汁與香料挺配合, 使我胃口大增!

還點了一個餐廳推介的泰式青咖哩軟殼蟹, 配料摻雜了不少豆角和薯仔. (推介!)

底下的小火爐會一直溫熱這個青咖哩, 濃郁香甜的椰漿汁漫延在口中, 有種說不出的泰越風味!

軟殼蟹配上法包, 沾點熱熱的青咖哩, 每一口的法包都滲著香濃的青咖哩香味.
喜歡麵包又愛微辣, 混上口感細膩又熱騰騰的青咖哩汁, 食食下會覺得有少許辣感.

如果乾哽法包肯定無可能, 但當青咖哩的精華滲透入法包, 我不知不覺食光了半條法包呢~ 完全是Perfect Match!

送餐時, 軟殼蟹仍是溫熱的! 被我食了一半的軟殼蟹連殼照食, 炸得香脆易入口!

泰式串燒是不容錯過的一環, 分別點了兩串雞和一串豬(最少點三串), 朋友強烈推介豬串燒!

燒得很香的墨魚仔口感很爽, 不要少看這個綠色的醬汁, 是超辣的!

最近有朋友去了泰國旅行, 還送我一包二包的特色風味小食 :)
其中一包用泰國香料製成的魚仔最能捕捉我的口味, 辣味十足又夠香口!
雖然本身唔係一名辣妹, 但對微辣口感的食物都幾有好感, 經常捕捉朋友一齊食辣 (哈)
今次在尖沙咀遇上了價錢合理的越南菜, 相信日後必定會再 Encore!!!

餐廳:
尖沙咀彌敦道100號The ONE 4樓L403舖   2718 6022

推介:
泰式青咖哩軟殼蟹, 原隻菠蘿焗飯

No comments:

Post a Comment